Bij Office Support Midden Holland kunnen wij al uw secretariële werkzaamheden voor u uitvoeren. Dat gebeurt in principe op ons eigen kantoor, maar het is ook mogelijk dat een medewerker naar uw kantoor komt.
Hieronder geven wij u enkele voorbeelden van onze secretariële service:
- Uitwerken en redigeren rapporten
- Documenten scannen en digitaal archiveren
- Uitvoering secretariaat voor diverse verenigingen
- Agendabeheer
- Organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten
- Notulen van vergaderingen; zoals managementoverleg, RvT, RvB, OR, ledenvergaderingen, raadsvergaderingen, brainstormsessies, diverse gemeentevergaderingen
- In gang zetten en uitvoeren van marketingactiviteiten
- Opzetten van nieuwe websites in WordPress
- Uitvoering van Social Media voor klanten, waaronder Facebook, LinkedIn, Twitter, Youtube
- Verzenden mailmarketing (o.a. via Mailchimp)
- Ontwerpen en schrijven van divers drukwerk
Voor onze managementondersteuning kunt u hier klikken.
Ook kunnen wij alle zakelijke telefoongesprekken voor u beantwoorden, zodat u – wanneer u zelf niet op kantoor aanwezig bent of onderweg de telefoon niet kunt aannemen – er altijd van verzekerd bent dat de beller beantwoord wordt. Klik hier voor meer informatie over onze telefoonservice.