Meer dan de helft van de bedrijven blijkt telefonisch slecht bereikbaar, veroorzaakt door het niet of niet tijdig opnemen van de telefoon. Hierdoor kunt u nieuwe klanten of orders mislopen. Maar: als u uw telefoon bij uw afwezigheid naar ons doorschakelt, worden uw telefoontjes altijd aangenomen. We nemen op met uw bedrijfsnaam zodat de beller niet merkt dat de telefoon überhaupt doorgeschakeld staat.
U mag hoge eisen stellen aan onze telefoonservice, de telefoniste is tenslotte het visitekaartje van uw bedrijf. Door ervaren personeel kan Office Support Midden Holland deze service optimaal verlenen!
Om te kunnen doorschakelen, krijgt u bij ons uw eigen doorschakelnummer. Bij het overgaan van de telefoon zien wij uw bedrijfsnaam in de display verschijnen en weten we dat er via uw bedrijf doorgeschakeld wordt; vervolgens nemen wij het gesprek met uw bedrijfsnaam aan.
We zullen de beller volgens uw instructies te woord te staan en het telefoongesprek afhandelen. We schatten tijdens het gesprek in of u zelf toch dringend nodig bent of dat het kan wachten tot later. Bij het eerste zult u door ons op uw mobiele telefoon benaderd worden met de vraag of diegene met u doorverbonden kan worden; bij het tweede sturen we u direct een mail betreffende het telefoontje, zodat u dit later zelf bij gelegenheid af kunt handelen.
Hierbij willen we u ook graag verwijzen naar onze secretariaatsservice, wanneer u uw secretaresse voor langere tijd moet missen, bijvoorbeeld door zwangerschap of ziekte. Klik hier voor meer informatie.
Ook verzorgen wij in-company telefoontrainingen zodat uw collega’s op een professionele manier de telefoon kunnen afhandelen.